My Life From Now

Alla inlägg under augusti 2012

Av Michaela - 25 augusti 2012 11:13

Jaha jag lever. Var visst länge sen jag skrev men jag har liksom haft annat för mig. Sommaren har gått jättefort. Jag är timvikarie i hemtjänsten men letar jobb i Växjö så jag kan flytta dit. Ska på intervju på måndag. Vet inte hur seriöst det är men jag förlorar ju inte på att gå dit.

Har iaf lyckats att besöka torpön och smultronstället. Båda med fina farmor. Bättre farmor kan man knappt ha.

Nu ska jag iväg och lära mig skjuta. Ciao!

Av Michaela - 25 augusti 2012 11:13

Jaha jag lever. Var visst länge sen jag skrev men jag har liksom haft annat för mig. Sommaren har gått jättefort. Jag är timvikarie i hemtjänsten men letar jobb i Växjö så jag kan flytta dit. Ska på intervju på måndag. Vet inte hur seriöst det är men jag förlorar ju inte på att gå dit.

Har iaf lyckats att besöka torpön och smultronstället. Båda med fina farmor. Bättre farmor kan man knappt ha.

Nu ska jag iväg och lära mig skjuta. Ciao!

Av Michaela - 1 augusti 2012 22:03

Näst sista veckan med schemalagt jobb. Heh.

Jobbade kort dag idag så tog tåget till Linköping vidare till Kisa där jag blev upphämtad av Basundabussen. Kan bara inte hålla mig ifrån Dimsan. Passar på att hälsa på Stoffe när jag ändå är här ;) Vi tog med hunden till Bråteberget. Det är så väldigt vackert där uppe. Hittade en till cach. Det är något som jag börjat sysselsätta mig med. Och så lekte vi kurragömma med Dimma. Haha. Så det blev en fin eftermiddag. Imorgon ska jag träffa min vän Lollo! :D Det ska bli så kul att snacka av sig lite.

/ M

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards