My Life From Now

Alla inlägg under mars 2013

Av Michaela - 11 mars 2013 21:01

Tjoho! Alla prov avklarade. MVG på massageprovet. Nöjd tjej! Anatomibetyg får vi efter steg två men tror inte betyget där blir lika fint. Eftersom helgen var lång och spänd tog jag en ledig dag idag. Det mest produktiva jag gjort var att spendera pengar på ett par nya joggingbyxor. Nej men just det jag var ju och tränade också. Döjobbigt som vanligt. :)

Tillbaka in real life imorgon. 13-21 på demensboendet. Längtar redan... Ha en bra vecka! Längtar ihjäl mig till fredag. Ni vet när man vaknar måndagmorgon och tänker att snart är det fredag. Så tänkte jag imorse. Dels får jag dansa zumba på fredag men viktigast av allt är att Stoffe kommer hit och ger mig lite kärlek.

Av Michaela - 7 mars 2013 22:21

Veckan har gått alldeles för snabbt. Jag har inte hunnit göra alla sittande massager och jag inte pluggat så mycket som jag borde. Aja tummen att jag åtminstone blir godkänd. Massageprov på lördag och palperingsprov på söndag. Däremellan kunder och stressplugg kan jag tänka mig. Jag ska bo hos min morbror fredag till lördag och hos David och Kristin lördag till söndag. Längtar redan till söndag då jag får åka hem igen. Den här veckan har jag jobbat fyra dagar, förra veckan sex dagar så det känns bra. Idag hade jag sådan tur att jag fick sluta en timme tidigare men ändå fick betalt. Så efter att ha kört en timmes aerobic fick jag åka hem ist för att vara kvar till halv tio och stänga. :)) Imorgon är det zumba som gäller! Hoppas då att min hals inte längre gör ont. Jag insåg idag att det inte går att hålla ett pass och bara ta ut sig lite. Omöjligt, så bäst är ju om jag är frisk imorgon. Har hunnit köra tre crossfitpass den här veckan :), fyra i förra. Glad tjej. Dock fick jag den hemskaste träningsvärken efter 100 utfall med vikt över huvudet. Men jag överlevde det också. Imorgon väntar mer jobb innan jag tar tåget till huvudstaden. Jag ska hinna öva in en zumbalåt, luncha hos pappa och göra typ 5 massager också... Det kan bli tufft. God natt!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards