My Life From Now

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Fin känsla

Av Michaela - 23 augusti 2013 17:30

Fantastiskt att blogga ifrån en dator. Det var länge sedan men nu när jag fått låna en dator från en go och snäll vän ska här bloggas lite oftare. jag tycker det är jättetråkigt att använda mobilen till det.


På måndag ska jag och kära Jennie Widén dra tillbaka till vårt gamla gymnasium. Holavedsgymnasiet. Där ska vi DANSA! fattar ni!? Vi ska börja dansa igen. Gå en dansklass för underbara Helena Uhr. Jag längatr så jag kan spricka. Jag har varit sugen på att dansa jättelänge och nu händer det. Dock kommer jag vara hur klumpig som helst och säkert tappat allt men det gör inget för jag ska ha så fantastiskt kul ändå! :D Åh wow! Håll tummarna för oss. Kommer säkert känna mig gammal. en 21-åring ska inte tillbaka bland 16-18-åringar men vad ska man göra när det inte finns några dansklasser för vuxna häromkroing? Vuxna... kul. Ser mig inte som vuxen men det är väl det man är nu när man bor själv och försörjer sig själv. Att bo själv är så himla underbart. Jag älskar min lilla lägenhet och jag älskar att ta hand om mig själv. Laga min egna mat och tvätta eller inte tvätta när jag känner för det. Stoffe vill så gärna flytta ihop men jag är så nöjd med att bo här i min lilla etta själv än så länge. Varför stressa? Vi hinner säkert allt det där man ska hinna när man är vuxen. Lugna puckar.


Imorgon ska jag jobba mitt första pass på Badhotellet i Tranås. Jag är lite nervös. Ska börja dagen med att hålla ett muskelyogapass. Typ stretch. Spännande det har jag aldrig hållt förut. Sen ska jag massera och hålla zumba innan dagen är slut. Idag har jag jobbat i hemtjänsten och på söndag på Torpön. Jag går inte sysslolös iaf :) Nu är det bäst jag cyklar iväg till gymmet innan min bak fastnar i soffan. Tänkte köra lite marklyft, squats, pull ups och något mer spännande. Handstående kanske. Go nuts helt enkelt.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 2 oktober 2013 22:58

Glömde kanske nämna att jag bytt till en ny blogg av lite olika anledningar. Kika in där vettja: attlevasuntochgott.blogg.se    ses där!  ...

Av Michaela - 11 september 2013 06:42


Idag är jag verkligen trött. Framförallt i kroppen. Jag har ont lite var stans. Framför allt känns det som att jag har världens blåmärken på mina höfter. Haha det är ju underbart. Man bara måste ju älska modernt! Än har jag inte så mycket träningsvär...

Av Michaela - 10 september 2013 06:32

Ännu en ny härlig dag att se fram emot. ställde klockan på 05:15 för en morgonpremenad innan jobbet. Oj vad det var segt. Inte tiden egentligen utan att det var så mörkt. Det kommer ju inte bli ljusare på morgnarna direkt så det är bara att gå upp. M...

Av Michaela - 8 september 2013 23:30


Åh jag har skrivit två riktigt långa inlägg idag men varje gång jag läggee upp en bild försvinner allt. Provar att lägga upp en först den här gången.. Sitter på bussen på väg hem. Kommer väl hem vid halv ett inatt. Börjar sju imorgon men jag är...

Av Michaela - 7 september 2013 13:26

För att massera glada trötta tjejjor som sprungit en mil. Alla är så färgglada och stämningen är på topp. Det är bara vi terapeuter som är lite sega. ...

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards