My Life From Now

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

En god morgon

Av Michaela - 28 augusti 2013 09:06

Har börjat dagen med intervallöpning i skogen. Varvade med att springa på små stigar och mitt i skogen för att få använda benen och fötterna lite extra. Körde ungefär 30 s snabb löpning och 30 s lugnt strosande. Körde så många jag hann och bara njöt. Helt utan press, bara för att jag gillar att springa i skogen. Efter min vanliga grötfrukost med kokosolja och ett ägg ska jag ta en dusch innan jag åker ut till Torpön och vidare till hemtjänsten ikväll. Ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 2 oktober 2013 22:58

Glömde kanske nämna att jag bytt till en ny blogg av lite olika anledningar. Kika in där vettja: attlevasuntochgott.blogg.se    ses där!  ...

Av Michaela - 11 september 2013 06:42


Idag är jag verkligen trött. Framförallt i kroppen. Jag har ont lite var stans. Framför allt känns det som att jag har världens blåmärken på mina höfter. Haha det är ju underbart. Man bara måste ju älska modernt! Än har jag inte så mycket träningsvär...

Av Michaela - 10 september 2013 06:32

Ännu en ny härlig dag att se fram emot. ställde klockan på 05:15 för en morgonpremenad innan jobbet. Oj vad det var segt. Inte tiden egentligen utan att det var så mörkt. Det kommer ju inte bli ljusare på morgnarna direkt så det är bara att gå upp. M...

Av Michaela - 8 september 2013 23:30


Åh jag har skrivit två riktigt långa inlägg idag men varje gång jag läggee upp en bild försvinner allt. Provar att lägga upp en först den här gången.. Sitter på bussen på väg hem. Kommer väl hem vid halv ett inatt. Börjar sju imorgon men jag är...

Av Michaela - 7 september 2013 13:26

För att massera glada trötta tjejjor som sprungit en mil. Alla är så färgglada och stämningen är på topp. Det är bara vi terapeuter som är lite sega. ...

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards