My Life From Now

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Hurra

Av Michaela - 17 november 2011 02:41

Igar hade vi en fantastisk dag ute pa revet! Vadret var forstass inte alls sa bra som det brukar men det var kalas anda. Sista stoppet var bast. Man kanner sig sa liten och obetydlig nar man simmar langst kanten pa ett rev och blickar ner i djupet. Sag sa otroligt manga vackra fiskar. Krockade nastan i nagra riktigt stora. Krockade aven i fyra asiater pa mindre an en minut. Martin hade jattekul at mig.. Nasta gang jag snorklar hoppas jag att jag slipper alla andra som vill snorkla pa exakt samma pungt som jag. Som om inte havet ar hur stort som helst.. Jag hoppas verkligen jag kommer hinna och ha rad att dyka innan jag lamnar Cairns. :)


 

Vackert sa det gor ont i hjartat. ;)

 

Man blir trott av att snorkla en hel dag.. Det syns inte man han sover som en stock. Ha ha.

 

Glada och branda pa vag tillbaka till Cairns. Vattnet var inte alls lika klart som i Egypten sa det blev inga kort pa nagra fiskar.


Hade sedan aven en mycket trevlig kvall igar. Jag lagade en god kycklingsas till mig och Martin. Sen spelade vi UNO! Ha ha, sa himla kul, ett av mina favoritspel. Tyvarr sa spoade jag honom inte sa mcket som jag skulle velat. Idag ska ja flytta till min lilla au pair familj. De ringde och den nuvarande nannyn ville komma ivag sa snart som mojligt eftersom hennes foraldrar ar pa vag till Melbourne. Det ska bli sa himla roligt. Jag ska slippa att leva pa nudlar i tre manader. Jippi!! :)Barnen har tydligen fragat massor efter mig sa det kanns ju bra att de ocksa ser fram emot att jag ska bo hos dem. Tyvarr sa betyder det ocksa att jag maste packa min vaska igen. Tack och lov att jag far anvanda deras tvattmaskin sa mycket jag vill. Det borjar sina i min troshog och min handduk ska vi inte ens prata om. Sa snuskig som den ar kanske den kryper ivag snart.. Far ta tag i det sa snabbt som mojligt. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 2 oktober 2013 22:58

Glömde kanske nämna att jag bytt till en ny blogg av lite olika anledningar. Kika in där vettja: attlevasuntochgott.blogg.se    ses där!  ...

Av Michaela - 11 september 2013 06:42


Idag är jag verkligen trött. Framförallt i kroppen. Jag har ont lite var stans. Framför allt känns det som att jag har världens blåmärken på mina höfter. Haha det är ju underbart. Man bara måste ju älska modernt! Än har jag inte så mycket träningsvär...

Av Michaela - 10 september 2013 06:32

Ännu en ny härlig dag att se fram emot. ställde klockan på 05:15 för en morgonpremenad innan jobbet. Oj vad det var segt. Inte tiden egentligen utan att det var så mörkt. Det kommer ju inte bli ljusare på morgnarna direkt så det är bara att gå upp. M...

Av Michaela - 8 september 2013 23:30


Åh jag har skrivit två riktigt långa inlägg idag men varje gång jag läggee upp en bild försvinner allt. Provar att lägga upp en först den här gången.. Sitter på bussen på väg hem. Kommer väl hem vid halv ett inatt. Börjar sju imorgon men jag är...

Av Michaela - 7 september 2013 13:26

För att massera glada trötta tjejjor som sprungit en mil. Alla är så färgglada och stämningen är på topp. Det är bara vi terapeuter som är lite sega. ...

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards