My Life From Now

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Snoriga barn ska man akta sig for..

Av Michaela - 21 januari 2012 23:51

Erkanner att jag inte bloggat pa lange men det har inte hant sa mycket nytt. Dagarna rullar pa och jag kanner att jag verkligen kommit in i familjen nu. Barnen kanner mig och jag kanner dem. Humoret gar lite upp och ner. Vissa dagar orkar jag inte med barnen da de ar superintensiva. Andra dagar ar de urgulliga och da har vi superkul =) Nathan alskar att vara i min sang pa morgonen och mysa med mig. Det kommer jag sakna nar jag aker harifran. Tyvarr har han varit lite sjuk den senaste tiden. Forst magsjuk over en vecka sen en liten forkylning. Sa jag har torkat spyor och bajs vilket faktiskt inte kanns jobbigt alls. Hans lilla forkylning hoppade dock raskt over till mig... Sa har haft nagra dagar med snorig nasa. Har inte tranat pa tva dagar vilket kanns sadar. Jag trotsade forkylningen igar vilket jag antagligen kommer att fa angra. Kanske haller mig stilla idag ist.


Nu har vi bestamt att hyra en privat van. Sa den attonde februari borjar var resa nerat. =) Jag ser verkligen fram emot det. Hoppas bara inte att motorn flyger i luften eller att nagot annat dumt hander. Men det ar val en del av aventyret antar jag ;) Jag har gjort ett sa daligt jobb har sa Helen och Dirk har beslutat att det far racka med au pairer nu pa ett tag. De ska forsoka klara sig utan vilket kanns lite kul da jag kommer vara den sista och forhoppningsvis vara den de kommer ihag mest :) (skojade om det daliga jobbet jag gjort, tror faktiskt de ar ganska nojda med mig) Igar fick jag helt plotsligt en ny kamera av Helen. =D Borjade nastan grata. Min har blivit lite sliten och sa men jag tyckte den fungerade bra men inte hon ;) Jag sager det igen: Jag blir bortskamd!


Idag ska vi ata lunch med Opa (barnens farfar) pa min favoritrestaurang och ikvall ska jag ta "min" bil till stan och traffa en fransk kille som heter Alex. Han ar intresserad av att aka med oss ner till Brisbane sa vi ska traffa honom och se om det ar en trevlig prick. Ska bli lite skont att komma ifran huset ett tag och traffa lite annat folk.


Fick lite smarrigt godis skickat till mig i veckan =D Tack fina Elin och Stoffe <3

        

Forstar ni hur mycket jag saknar denna underbara person? Jag blir tokig, men har jag klarat snart fyra manader ska jag val klara nagra till.


Ses, Kram fran Mickis!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 2 oktober 2013 22:58

Glömde kanske nämna att jag bytt till en ny blogg av lite olika anledningar. Kika in där vettja: attlevasuntochgott.blogg.se    ses där!  ...

Av Michaela - 11 september 2013 06:42


Idag är jag verkligen trött. Framförallt i kroppen. Jag har ont lite var stans. Framför allt känns det som att jag har världens blåmärken på mina höfter. Haha det är ju underbart. Man bara måste ju älska modernt! Än har jag inte så mycket träningsvär...

Av Michaela - 10 september 2013 06:32

Ännu en ny härlig dag att se fram emot. ställde klockan på 05:15 för en morgonpremenad innan jobbet. Oj vad det var segt. Inte tiden egentligen utan att det var så mörkt. Det kommer ju inte bli ljusare på morgnarna direkt så det är bara att gå upp. M...

Av Michaela - 8 september 2013 23:30


Åh jag har skrivit två riktigt långa inlägg idag men varje gång jag läggee upp en bild försvinner allt. Provar att lägga upp en först den här gången.. Sitter på bussen på väg hem. Kommer väl hem vid halv ett inatt. Börjar sju imorgon men jag är...

Av Michaela - 7 september 2013 13:26

För att massera glada trötta tjejjor som sprungit en mil. Alla är så färgglada och stämningen är på topp. Det är bara vi terapeuter som är lite sega. ...

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards