My Life From Now

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

Wanaka

Av Michaela - 1 april 2012 09:33

Har det bra pa andra sidan jorden. :) Igar vandrade vi pa en glaciar i manga timmar. Var sa fruktansvart trott i benen efterat men det var fint. Dock var inte isen sa dar bla och vit som jag hade forestallt mig. Det blir visst bara sa nar det har regnat nyligen och som tur ar har vi haft jattefint vader i flera dagar :) Jag har knappt miljontal;s bilder pa fin natur eller pa Ida. Det ar det jag gor har, gar och tittar pa snoiga berg som speglar sig i sjoar och umgas med Idafisen. Tycker det kanns ganska bra. Idag har jag dock gjort det haftigaste hittils. Jag har hoppat ut ur ett flygplan 15000 fot over marken. Chocken nar jag och min "beautiful stranger" slangde oss ut ur planet. Men sen var det harligt varre. Kallt och mitt ora gor fortfarande ont men det var det vart :) Ni som ar snalla ska fa se pa min film nar jag kommer hem. For ovrigt ar det inte alls langt kvar innan jag kommer hem nu. Det ar tur kan jag saga for jag borjar bli pank pa riktigt! Maste leva snalt varre. Nudlar och grot i all ara! Har kommer lite bilder fran min skydive. Skratta och njut!


 

Tuff som satan innan...

 

inte lika tuff nar jag val skulle ut...;)

           

Vi landade valdigt snabbt och hart. Ida fick minsann stalla sig lite fint men jag fick dunsa ner pa stjarten..


Nu nar jag snart kommer hem tankte jag forbereda er dar hemma pa mina krav. Farmor, snalla gor vafflor at mig och risgrynsgrot :)

Ulrik, jag skulle jattegarna vilja bli bjuden pa riktigt kott. ;)

Mamma, vill sitta och prata med dig och ata din tortillini.

Elin, jag kommer till Goteborg och halsar pa sa var beredd.

Karro och Lollo, jag vill vara tontig med er och snacka massor med skit.

Stoffe, ja du, jag vill bli pillad i haret och fa massor av kramar! (jag bara antar att ni alla laser min blogg sa jag far precis som jag vill nar jag kommer hem ;) Haha skojar bara)

FRAMFOR ALLT SA SKA JAG DANSA OCH TRANA!


Imorgon ska vi till Queenstown och pa torsdag ska vi till BALI! :D Jippie!


Manga kramar till er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 2 oktober 2013 22:58

Glömde kanske nämna att jag bytt till en ny blogg av lite olika anledningar. Kika in där vettja: attlevasuntochgott.blogg.se    ses där!  ...

Av Michaela - 11 september 2013 06:42


Idag är jag verkligen trött. Framförallt i kroppen. Jag har ont lite var stans. Framför allt känns det som att jag har världens blåmärken på mina höfter. Haha det är ju underbart. Man bara måste ju älska modernt! Än har jag inte så mycket träningsvär...

Av Michaela - 10 september 2013 06:32

Ännu en ny härlig dag att se fram emot. ställde klockan på 05:15 för en morgonpremenad innan jobbet. Oj vad det var segt. Inte tiden egentligen utan att det var så mörkt. Det kommer ju inte bli ljusare på morgnarna direkt så det är bara att gå upp. M...

Av Michaela - 8 september 2013 23:30


Åh jag har skrivit två riktigt långa inlägg idag men varje gång jag läggee upp en bild försvinner allt. Provar att lägga upp en först den här gången.. Sitter på bussen på väg hem. Kommer väl hem vid halv ett inatt. Börjar sju imorgon men jag är...

Av Michaela - 7 september 2013 13:26

För att massera glada trötta tjejjor som sprungit en mil. Alla är så färgglada och stämningen är på topp. Det är bara vi terapeuter som är lite sega. ...

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards