My Life From Now

Alla inlägg under december 2012

Av Michaela - 3 december 2012 21:29

Idag har jag saknat Australien och det livet jag levde då så mycket!! Värmen, vännerna och allt nytt och spännande. Jag och mamma älskar vintern ungefär lika mycket så i januari har vi bestämt att ta en sista minuten till Egypten :D Något att se fram emot i mörkret.

Jag har varit ledig idag vilket har varit underbart. Jag drömde mardrömmar om att jobbet skulle ringa imorse innan sju men det gjorde dem inte. Ikväll tränade jag ännu ett pass crossfit. Galet jobbigt men kul. Vi gjorde marklyft samt armhävningar i teknikdelen. I konditionsdelen gjorde vi fem varv med klapparmhävningar, purpees med hopp upp på bänk och hopprepshopp. Så jäkla jobbigt. Men jag var inte sist, dock var nog inte de sista armhävningarna så jävla snygga.. ;)

Hoppas jag inte måste jobba imorgon heller. God natt!

Av Michaela - 3 december 2012 21:29

Idag har jag saknat Australien och det livet jag levde då så mycket!! Värmen, vännerna och allt nytt och spännande. Jag och mamma älskar vintern ungefär lika mycket så i januari har vi bestämt att ta en sista minuten till Egypten :D Något att se fram emot i mörkret.

Jag har varit ledig idag vilket har varit underbart. Jag drömde mardrömmar om att jobbet skulle ringa imorse innan sju men det gjorde dem inte. Ikväll tränade jag ännu ett pass crossfit. Galet jobbigt men kul. Vi gjorde marklyft samt armhävningar i teknikdelen. I konditionsdelen gjorde vi fem varv med klapparmhävningar, purpees med hopp upp på bänk och hopprepshopp. Så jäkla jobbigt. Men jag var inte sist, dock var nog inte de sista armhävningarna så jävla snygga.. ;)

Hoppas jag inte måste jobba imorgon heller. God natt!

Av Michaela - 1 december 2012 22:04

Tror det gick bra. Provet var ganska lätt och kort. Det var också rörigt med många fel. Blev lite besviken eftersom jag lagt ganska mycket tid på att plugga till det. Då kan man ju tycka att provet skulle vara snyggt och väl utformat.

Hela eftetmiddagen har jag hängt i Mikaelas lägenhet medan hon varit på julbord. Så skönt eftersom jag var så trött imorse. Tror vi somnade runt halv ett i natt. Nu senare ikväll har vi haft lärdagsmys med smoothie och kladdkaka. Kollade på julkalendern, tror den kan vara riktigt bra i år också :)

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards