My Life From Now

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Michaela - 7 februari 2012 13:51

Min sista dag har i Cairns har varit sa himla bra. Vi har spenderat hela dagen bland olika vattenfall och i regnskogen. =) Var guide var helt galen och helt underbar. Han kallade oss family hela dagen och kom ihag alla 21 namnen. Sjukt imponerad. Han fick oss aven att huka oss under tiden han backade for att fa se nagot djur i ett trad som bara skulle komma fram om vi skrek sa hogt vi kunde nar han sa nu. Alltsa 21 pers mellan 19-30 ar stoppar huvudet mellan benen och forbereder sig for att skrikande satta sig upp. Nar vi sitter upp ser vi en tant pa andra sidan gatan med en stor korg som hon plockar fram en gigantisk gosedjurslarv ur. Forsta vara chockade miner. Vi trodde ju att han drev med oss och att vi inte skulle fa se nagot kul alls. Star denna tant dar varje dag och plockar fram den har larven? Ok, jag berattar inte sa bra men det var hysteriskt roligt. =D


Imorgonbitti lamnar vi Cairns bakom oss i var nya van Charlie. Mitt lilla resgang bestar av mig , Martin, tre hollandska brudar och ev en engelskman. Har traffat fyra av dessa. Spannande. Sa inatt sover jag min sista natt hos min australienska familj. Imorgon ska jag saga hej da till mina sma anglar kanske for gott. Kanns faktiskt lite jobbigt. Kommer sakert slappa en och annan tar.


Nu ar det aldelles for sent igen. God Natt =)

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards