My Life From Now

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Michaela - 23 juli 2012 18:40

Ny vecka. Snart tre dagar kvar till lönen. Tre till jobbdagar innan helg. Två dagar tills jag får träffa min bebis igen. Nio dagar kvar av juli. Tre timmar kvar tills jag får gå hem. Nej då, jag har inga problem med att leva i nuet..

Jobbar kväll idag och trivs rätt bra med livet just nu. Hade lite sovmorgon med min pojkvän idag. Fick med honom på en morgonpromenad. Såg hans stjärt i alla fall.. Han har faktiskt längre ben än mig. Vi tittade på film igår. This means war. Skitbra film :) Stoffe skulle väl vara lite gullig och krypa ner hos mig i soffan. Det gick en minut ungefär sen flyttade han på sig och muttrade något om tantdoft och äcklig röklukt. Jahaja. Jag bara orkade inte byta om från jobbtröjan men kände mig rätt äcklig. Tack för att man kan duscha.

Nu i eftermiddag tog jag en joggingrunda i spåret. Finns det något värre än när man blir skitnödig någonstans i mitten!? Kastade fullkomligen ut mamma från toan när jag kom in igen.

Det var allt från mig. Over and out.

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards