My Life From Now

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Michaela - 9 oktober 2011 22:22

Nu är helgens alla avsked avklarade. Jag har sagt hejdå till släkt och vänner. Inga tårar, bara pirr i magen. Men idag var dagen då jag var tvungen att säga hejdå till min älskade pojkvän. Vi ska nu inte ses på åtta långa månader vilket kändes så otroligt jobbigt. Då kom de första tårarna. Men det är inget farväl. Vi ses snart igen men oj vad jag kommer sakna honom! Ikväll träffade jag även mina närmaste barndomsvänner, systrarna Johansson. Jag vet att de kommer finnas kvar här när jag kommer hem vilket känns tryggt. Jag kommer självklart sakna dem så otroligt mycket ändå! Fick ett brev från dem som jag läste när jag kom hem då jag grät för andra gången idag. Jag gillar inte att gråta. Man blir så ömklig och börjar man kan man ofta inte sluta, så jag håller inne så hårt jag kan. Idag tog jag även adjö av en annan kär liten vän på fyra ben. Hoppas hon får det bra hos sin lilla värdfamilj i åtta månader. Tack Ellinor Sandberg för all hjälp! Imorgon blir det lite sista fix och packande. Ska umgås med familjen också. Måste samla på mig all kärlek jag bara kan! ;)


     

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards