My Life From Now

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Michaela - 10 oktober 2011 23:02

Kan inte riktigt fatta att vi åker imorgon. Vi har sett fram emot det här så länge och att det nu händer är helt otroligt. Nu är i alla fall allt nerpackat, hoppas jag. Väskan väger 12 kilo så jag är ganska nöjd. Detta har jag fått med:


  • Ett par jeans
  • Två par shorts
  • Två klänningar
  • En kjol
  • ca 14 trosor (har inte riktigt räknat)
  • sju par strumpor.
  • En handduk
  • Leggings
  • En långärmad T-shirt
  • En lite tjockare tröja
  • 5 linnen
  • En vanlig T-shirt
  • 3 sportbhar + en vanlig
  • gympaskor, sandaler och flippflopps
  • En fet necessär med massor i. 
  • Regnställ
  • Pyjamas
  • Bikini
  • Träningskläder

En hel del alltså! Hoppas jag kommer använda allt, annars får jag väl slänga något.. Måste nu försöka sova lite, imorgon väntar en låång flygresa! =) 

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards