My Life From Now

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Michaela - 21 december 2011 10:49

Bara nagra dagar kvar innan julafton. I mandags var vi ute och letade efter fina julpyntade hus. Vet inte vad jag forvantade mig men huset vi kom till, herregud. Sag ut som ett helt nojesfalt. Under tiden vi var dar strommade manniskor in i deras tradgard och tog kort. Antar att de satter upp samma dekorationer varje ar. Fick liite julkansla for forsta gangen. Men det ar ju sa att medan ni dar hemma har rosiga kinder av kylan har jag roda solbranda kinder. (rakade branna mig lite idag) Och sa har jag jatteont i ryggen. Inte sa lyckat nar man lyfter sma barn hela dagarna. Far nog erkanna att jag inte borde sitta pa roddmaskinen mer.


       

Som sagt, nojesfalt..

 

Nathan med Grinchen.

 

En liten rumpnisse sprang runt i huset igar med min hatt pa sig ;)


Det var allt for den har gangen. Hander inte sa mycket just nu. Hade tacokvall med finbesok igar. At sa mycket sa nar vi pa kvallen at middag hos en van till Helen kunde jag knappt fa ner en bit. Det var sa hemma att sta och steka tacokottfars... Smakade alldeles utmarkt maste jag saga :) Fick dessutom chokladhjartan som gjorde mig sa himla glad! Nu: julkalendern!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards