My Life From Now

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Michaela - 14 september 2011 09:59

Det börjar närma sig och nu känner jag att det är på allvar. Har betalat biljetten och busspasset, fått mitt visum och väntar på mitt försäkringsbrev. Spännande! Måste bara jobba ihop de sista pengarna. Tyvärr gjorde jag mig illa igår på ett bodytoningpass men hoppas foten snabbt blir bättre så jag kan jobba obehindrat och träna. Tycker verkligen inte om att sitta still men jag har lovat mig själv att inte belasta foten i onödan. I alla fall inte idag. Så då roar jag mig med att blogga och måla naglarna. Bara väntar på att lilla hunden ska vilja gå ut och jag måste linka efter. 


Skriver igen när det är ännu lite mindre tid kvar innan det bär iväg. =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards