My Life From Now

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Michaela - 28 september 2011 08:24

Ah det går så snabbt, jag hinner inte med. Försöker hinna träffa alla men vet redan att det finns dem som jag inte kommer hinna träffa innan jag åker. Nu är i alla fall det mesta betalt. Bara försäkringen kvar. Fick ett otroligt glädjande lönebesked så tror det kommer ordna sig. Allt slit är värt mödan så att säga. Jag är oerhört glad över att vi sköt på vår resa en månad. Njuter av det fina vädret och alla vackra färger. Höst är riktigt mysigt men är glad att jag åker innan det blir riktigt kallt. Kommer kännas konstigt att bara packa sommarkläder när man nästan börjat ta fram vantar och mössa här hemma.


Jobbar kväll idag men åker in till Boxholm redan för att promenara med hunden och tömma morbror Mickes lägenhet. På lördag vill jag ha sovmorgon, det kan väl inte vara för mycket begärt?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards