My Life From Now

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Fraser Island

Av Michaela - 17 februari 2012 12:04

   

Har overlevt tre dagar pa en av varldens stortsa sandoar. Detta betyder att jag har sand overallt och kommer hitta sand lite overallt under en lang tid framover... Vi har sett fantastiska stallen och sovit sjukt daligt tva natter. Men jag ar glad anda for inatt kommer det kannas som att sova pa moln. :) Vi har kort runt i jeepar och skuttat omkring som kangurur pa trampoliner i baksatet. Alla vagar ar av sand sa bilden har liksom ett eget liv. men nar man aker pa stranderna kanns det helt ok ;)


   

Detta ar bilder fran Whitsunday. Sanden ar sa fin sa att det gnisslar om den nar man gar pa den.


 

Jag ar sa grymt cool nar jag kor, jag veet!!


 

Fin solnedgang fran baten, whitsunday :)


   

Nagra sevardheter fran Fraser Island. Tradet ar en parasit som bryter ner tradet som den klattrar pa vilket slutar med att det blir ihaligt. Fattar ni? Baten at 77 ar gammal, japanerna lamnade den dar omkring andra vardskriget.

 

Sadana har godingar kan man fa dela toaletten med nar man reser runt i Australien...


 

Nar vi kom till campet varnade de oss for alla dingoes. Det var tydligen nya dingoes som inte var vana vid manniskor som jagat ivag de gamla. Dessa var mycket aggressiva sa vi var tvungna att ga i grupp och sa. Svart att undvika dem bara nar de gick runt helt oradda i campet hela tiden.. Vi hade en i taltet. Var grupp hade sadan otur hela tiden. Vart ena dack gick kaputt, 230 dollar.. Martin glomde mat i vart talt sa vi hade finbesok av dingoes.. Plus att vi akte pa att bota 200 dollar for fortkorning. Mina pengar bara rinner ivag bara for att jag haft otur att sitta i fel bil vid fel tillfalle.


Imorgon drar vi ner till Noosa sen till Brisbane. Da ska vi antligen traffa vara goa svenska vanner igen :D





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 2 oktober 2013 22:58

Glömde kanske nämna att jag bytt till en ny blogg av lite olika anledningar. Kika in där vettja: attlevasuntochgott.blogg.se    ses där!  ...

Av Michaela - 11 september 2013 06:42


Idag är jag verkligen trött. Framförallt i kroppen. Jag har ont lite var stans. Framför allt känns det som att jag har världens blåmärken på mina höfter. Haha det är ju underbart. Man bara måste ju älska modernt! Än har jag inte så mycket träningsvär...

Av Michaela - 10 september 2013 06:32

Ännu en ny härlig dag att se fram emot. ställde klockan på 05:15 för en morgonpremenad innan jobbet. Oj vad det var segt. Inte tiden egentligen utan att det var så mörkt. Det kommer ju inte bli ljusare på morgnarna direkt så det är bara att gå upp. M...

Av Michaela - 8 september 2013 23:30


Åh jag har skrivit två riktigt långa inlägg idag men varje gång jag läggee upp en bild försvinner allt. Provar att lägga upp en först den här gången.. Sitter på bussen på väg hem. Kommer väl hem vid halv ett inatt. Börjar sju imorgon men jag är...

Av Michaela - 7 september 2013 13:26

För att massera glada trötta tjejjor som sprungit en mil. Alla är så färgglada och stämningen är på topp. Det är bara vi terapeuter som är lite sega. ...

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards