My Life From Now

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Michaela - 13 maj 2013 12:58

Trodde jag iaf. Tänkte träna tre pass idag men får erkänna mig besegrad av denna tråkiga dunderförkylning jag fått som inte lämnar kroppen. Därför blir det nog bara zumba ikväll på Medley. Ska försöka lära mig en ny låt till dess.

Jag lärde mig massor med nytt i helgen :) fantastiskt kul! Har redan behandlat mammas onda svank, hoppas att det hjälper lite. Om en stund kommer Tina för lite massage också. Så roligt så! Imorgon åker jag till Basunda för att vårstäda ett hur där. Superfint hus precis vid sjön. Får rätt bra betalt för det om man säger så. ;) plus att jag får spendera tid med min favorithund. Hoppas jag kan ta med henne på några joggingrundor..

Imorse åkte Stoffe ifrån mig igen. Det var så mysigt att få komma hem igår då han var hos mig och jag fick kramas lite. En dag hoppas jag verkligen vi kan bo ihop och slippa sakna varandra hela veckorna. Det kommer det kommer :)

Bjussar på lite bilder från helgen. Några skolbilder och från Kungsträdgården. :)

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards