My Life From Now

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Are they for bed...?

Av Michaela - 5 december 2011 09:57

Jag har haft en kalasdag idag. Lite barnfritt med en annan tonaring i ett kopcenter. :) Mycket trevligt. Nar jag och Monique satt och at lunch fragade hon om jag var hippie och tittade pa mina armband. Nej nej sa jag och gick sedan och kopte varldens hippiebyxor som jag nu tanker bo i. Slanger nagra andra sa de far plats ;) Fick extra betalt idag efter veckan som varit :D $ 100 extra plus 50 dollar som jag var tvungen att spendera idag. Wohoo! Kopte en liten present till lilla Elin ocksa. Jag ska verkligen anstranga mig for att inte tappa bort den under de sex manader som jag har kvar har. HAHA!


Just det, Sophie tittade pa mina byxor och: are they for bed? No sa jag och hade jattekul at Helens blick. Hon forsokte verkligen fa det att lata som hon gillade dem ;) Maste ta ett kort pa dem nagon gang.


Igar tog vi en tur runt farmen pa fyrhjuling. Jag brande mig lite, sa nu har jag ett kors pa ryggen. Maste komma ihag att inte ha pa mig det linnet om jag ska vara i solen. Som tur ar har det lilla roda som var blivit brunt idag :) Att komma ifran farmen idag var dock bra for nu ar jag pa battre humor och redo for nya tag. Monique var sa gullig mot mig. Hon kopte armband at mig OCH gav mig en av hennes mascaror sa nu kan jag sminka mig utan att tanka, hjalp min mascara tar slut och jag har inte rad att kopa en ny. :D Hon maste vara en angel sand for att radda mig ;)


Annars ar det lite regnigt idag och kallt, 17 grader men det gor inget for jag ar i Australien och har kopt nya byxor!

 
 
Elin

Elin

5 december 2011 11:55

Åh, jag vill åxå ha hippiebyxor! =D

http://www.mumseriet.blogg.se

Michaela

5 december 2011 22:15

They are gorgeous! Har en present till dig. Paminn mig nar jag kommer hem bara ;)PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela - 2 oktober 2013 22:58

Glömde kanske nämna att jag bytt till en ny blogg av lite olika anledningar. Kika in där vettja: attlevasuntochgott.blogg.se    ses där!  ...

Av Michaela - 11 september 2013 06:42


Idag är jag verkligen trött. Framförallt i kroppen. Jag har ont lite var stans. Framför allt känns det som att jag har världens blåmärken på mina höfter. Haha det är ju underbart. Man bara måste ju älska modernt! Än har jag inte så mycket träningsvär...

Av Michaela - 10 september 2013 06:32

Ännu en ny härlig dag att se fram emot. ställde klockan på 05:15 för en morgonpremenad innan jobbet. Oj vad det var segt. Inte tiden egentligen utan att det var så mörkt. Det kommer ju inte bli ljusare på morgnarna direkt så det är bara att gå upp. M...

Av Michaela - 8 september 2013 23:30


Åh jag har skrivit två riktigt långa inlägg idag men varje gång jag läggee upp en bild försvinner allt. Provar att lägga upp en först den här gången.. Sitter på bussen på väg hem. Kommer väl hem vid halv ett inatt. Börjar sju imorgon men jag är...

Av Michaela - 7 september 2013 13:26

För att massera glada trötta tjejjor som sprungit en mil. Alla är så färgglada och stämningen är på topp. Det är bara vi terapeuter som är lite sega. ...

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards