My Life From Now

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Michaela - 21 mars 2012 06:32

Jaha. Nya Zeeland ska vara bedårande vackert har jag hört. Synd att landet fullkomligt regnar bort under mina fötter. Jag och Ida har dock dragit på oss regnkläderna och gett oss ut ändå. En walking track i Paihia som inte var någon walking track men fint ändå. Idag kom vi hit, hot water beach.. Är vackert på alla bilder utom mina. Vi var på stranden och grävde hål så att hett vatten kom upp. Tur var väl det annars hade vi väl frusit ihjäl. Sen gick vi en timme på en lerig stig till cathedral cove. Så vackert så man blev stum. Tänk då med sol.. Det var värt leran och blöta kläder. Jag låter visst lite gnällig men har fått höra att detta ska vara bästa tiden här eftersom himlen är blå mest hela tiden. Bullshit.Annars mår jag bra. Har okända människor omkring mig hela tiden. Min budget går inte ihop eftersom boendet är så dyrt så lever på tonfisk och gröt. Lite grönsaker och mjölk får jag också i mig ;) Ser fram emot god hemlagad mat när jag kommer hem. Har de senaste nätterna drömt om familjen. Mina söta syskon och mamma och pappa. De är så fina och jag tror jag börjar sakna dem. Saknar min lilla farmor massor. Hoppas hon bjuder mig på god mat när jag kommer hem ;) Min tokiga mormor ska också bli så kul att träffa igen. Drömde även om farbror med familj. Saknar dem också. När jag ändå håller på kan jag ju skriva att jag saknar familjen Saanum jättemycket! Det börjar visst bli dags att dra sig hemåt... Saknar alla fina vänner där hemma också!!! Men offtast har jag det jättebra! Imorgon ska vi utforska lysande grottor. Ses snart igen alla ni där hemma. Mycket kärlek till er :)

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards