My Life From Now

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Michaela - 2 januari 2013 18:42

2013, någon mer som tänker otursår? Haha, så får man ju inte tänka. Jag firade in det nya året i soffan men jag var i alla fall fin i håret. Vi åt jättegod mat. Är lite stolt över att vi fick ihop en lyxig trerätters. Förrätt blev rostbifftoast med avocadoröra, huvudrätt blev lax, potatis, romsås och lyxsallad med melon och granatäpple. Till efterrätt gjorde Stoffe cheesecake, grädden och bären var goda i alla fall. Cheesecake är inte så gott som alla säger. Det smakar ju inget. Men det blev hur som helst en supermåltid! Jag fick umgås med Stoffe och andra underbara människor och det gjorde mig så glad. Sen kändes det inte så viktigt att gå ut och titta på fyrverkerierna så Stoffe och jag lyssnade på dem och önskade varandra gott nytt år med en puss i soffan. Efter det gick vi och la oss i stort sett. Så vad har det gångna året bjudit på? Jag började ju året i Australien, var på Nya Zeeland och Bali. Kom hem till mina fina pojkvän. Började plugga och kom igång med lite olika jobb. Jag började träna cross fit och träffade en hundvalp som jag avgudar. Det har varit ett bra år! Men det bästa av allt är att jag inte har en aning om vart detta året kommer sluta. Det skulle lika gärna kunna sluta i Australien som här hemma i Sverige eller någon annan del av världen. Spännande! Jag har hoppat nyårslöftena i år. Jag bara bryter dem ändå men jag ska försöka njuta av livet och se till att jag hamnar där jag vill. Förhoppningsvis jobbar jag inte på ett demensboende nästa nyår. Men vi får se.

Ikväll var vi på bio och nu är jag på väg hem till verkligheten. Ska träna och jobba lite imorgon, vanliga tråkiga vardag. Men tänk vad kul det ska bli att åka till varmare länder om två veckor. Då ska jag njuta och bara ha det så bra!

GOTT NYTT ÅR!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards