My Life From Now

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Michaela - 9 januari 2013 22:28

Så typiskt mig att börja planera och packa dagen innan jag ska åka. Detta ledde till att jag ikväll har tvättat, packat och lagat mat samtidigt. Någon stans emellan efter matlagningen åt jag. Känner mig inte ett dugg färdig men nu måste jag ändå vänta på att tvätten ska torka. Jag ska ju va borta nästan två veckor den här gången så känns som jag kommer få med mig hela garderoben...

Idag har jag jobbat och hade en riktig skitdag. Ja, vad ska jag säga, det kunde tydligen varit mycket värre. Som tur var så behövde jag inte ta det själv utan vi var två och det gick ändå bra. Jag är superimponerad på dem som jobbar heltid med detta och gör det så otroligt bra. Vilken tur att de finns. För det är nog inte riktigt mitt kall här i livet. Men ikväll har jag fått dansa loss och haft kul så tycker ändå dagen varit bra i sin helhet.

Over and out!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards