My Life From Now

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Michaela - 14 januari 2013 08:52

Äntligen är det måndag. Helgen har varit superlång men otroligt rolig och lärorik. Vi har fått lära oss tre nya grepp och lite mer specifika muskler vi ska arbeta med. Så nu är det bara för er att slå en signal och boka in en massage. Vill öva massor. =) Idag kommer min kära mor hit för att flyga till Fuerteventura med mig imorgon. Nu hoppas jag att ni alla håller tummarna åt oss så vi får lite fint väder. Det har varit snorkallt i Sthlm den här helgen. Saknar mina sockor som jag idiotiskt nog lämnade hemma. Behöver nu en vecka med lite värme.

Jag har aldrig riktigt trott på äktenskap. I mina öron har det alltid låtit så tråkigt. Lite att man håller ihop för länge tills allt är skit bara för man är gifta och inte vill eller orkar skilja sig. Då är det ju bättre att bara vara tillsammans och bara splitta om det inte skulle funka. Men nu när jag har bott hos Kristin och David har jag ändrat attityd. De är så kärleksfulla och goa mot varandra, de hjälps åt och visar varandra tacksamhet och kärlek i allt de gör. De har varit tillsammans i över tio år och gifte sig i somras. Jag bara hoppas mitt förhållande kommer se ut lika dant i framtiden. Det är nog väldigt viktigt att visa varandra uppskattning så mycket som det bara går. Men vem vet, det kanske bara är en fasad de håller uppe när jag är här ;) Ne vars det tror jag inte.

Idag hoppas jag att jag kommer få igång tv:n, att mamma kommer i tid till stationen och att jag hinner gå på passet med Mikaela ikväll. Ha en härlig måndag!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards