My Life From Now

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Michaela - 7 januari 2013 21:25

Känns som om dagen varit väldigt kort. Var inne i Linköping under dagen för intervjun på Medley. Det gick bra. Jag ska tillbaka i början av mars för att vara med på ett danspass för att se hur det funkar och så. Jag tycker väl det är halvkul att hålla barndans men det kan ju leda till mer roligare jobb :)

Efter intervjun åkte jag hem och vände. Tillbaka till Mjölby för lite cross fit. Jag la på lite vikt när vi körde axelpress vilket fick mig att känna mig duktig. Målet är 30 kg. Inte riktigt där ännu. Imorgon tänkte jag hinna med att träna igen innan jobbet som börjar kl ett. Det värsta är att jag då måste vänta två timmar emellan. Men jag har ju mina pluggkort att gå igenom. Jag måste börja packa lite också. På torsdag är det dags att åka till Stockholm för att lära mig lite nya grepp och på tisdag veckan efter flyger vi till Fuerteventura. Fingers crossed att vi får solsken!

God natt, sov sött och dröm om alla småkryp du mött.

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards