My Life From Now

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Michaela - 3 oktober 2012 22:57

Ja ni ser rätt. Har jobbat första dagen på Slomarp. Kul, mycket att ta in och lite snurrigt i skallen. Imorgon ska jag jobba 7-14 och sen åka tillbaka till Mjölby på kvällen och hålla ett pass. Mailade en tjej i Tranås som nu vill att jag ska hålla aerobic där med. Jag sa nej då jag skulle få ynka 50 kr per pass. Hon skulle ta upp det med styrelsen och försöka få ihop mer pengar till mig. Så vi får se vart det leder. Inte nog med det så fick jag mail från en tjej i Linköping idag som gärna vill träffa mig. Det gällde som spinninginstruktör. Hur mycket tror ni jag kan klara av att fara mellan olika jobb? Glömmer bort att jag ska börja plugga om typ tre veckor. Woopwoop!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards