My Life From Now

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Michaela - 15 oktober 2012 22:08

Haft en fin helg på Basunda. Jagat och ätit soppa med familjen och andra underbara människor. Viktor tyckte att släkten Saanum var väldigt högljuda och glada ;) Min första jaktdag var lite misslyckad. Frös ihjäl om tårna under första såten och såg inga djur på hela dagen. Fick iaf umgås med mina favoriter hela dagen.

Igår sprang jag ihop med Martin och har så jävla ont i rumpan idag. Inte sådär gött utan äkta smärta! Tusen tack Martin. Blev tvungen att köra samma runda idag innan jobbet. Imorgon är sista jobbdagen för den här veckan, på onsdsdag åker jag till Stockholm för att påbörja min utbildning och för att träffa lite fina vänner som jag inte sett sen Australien. Tyvärr känns det lite jobbigt. Måste ta mig till en person som har nyckeln till morbrors lägenhet. Och jag vet verkligen inte hur jag ska hitta dit. Plus så har jag ju all packning och har aldrig rest runt i Stockholm. Scary...

Nu ska jag ringa min man och beklaga mig lite. Får inte träffa honom på två veckor. Blä

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards