My Life From Now

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Michaela - 28 oktober 2012 21:38

Åh varför går helgerna så fort!? Min helg har varit fantastisk! Fint väder och så har jag bara umgåtts med människor som jag tycker så hemskt mycket om. Massa smaskigt fika har jag också tryckt i mig. Jag har njutit av att få umgås med Stoffe och Dimma. Vi har tagit långa promenader och haft det bra. Hatar söndagsångesten som alltid smyger sig på runt fem ungefär. Då måste jag börja kolla hur jag ska ta mig hem och packa. Då vet jag att jag måste säga hej då till min älskling igen. Ni vet när man bara vill gosa och absolut inte vill åka hem. Jag jobbar inte imorgon så på det viset ingen ångest men jag avskyr att behöva ta tåget hem varje söndagskväll.

Ska hämta en massagebänk som jag ska låna imorgon :) och så ska jag passa på att plugga när jag inte jobbar. Nu ska jag göra som så många andra och titta på Bäck.

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards