My Life From Now

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Michaela - 2 november 2012 08:37

Har jobbat hela veckan och skulle säkert få jobba idag med men skrev av mig. För idag ska jag leka hela dagen. Jag, Wilma, Viktor, och Karro ska till Linköpings simhall. Wilma ska ha med två kompisar så det blir fullt ös. Ikväll kommer Stoffe och då blir det fredagsmyys. Var det någon som sa godis? Jag har blivit en godisråtta. Eller nej, inte godis men fika. Men den här veckan har jag faktiskt hållt mig borta från sådant. Synd bara att det är så mycket svårare under helgen. ;) bäst jag kommer ut och springer lite i helgen. Gjorde det igår och har ont i benen idag :)

Ha en fin fredag!!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards