My Life From Now

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Michaela - 8 november 2012 22:21

Den här veckan har gått så otroligt fort! Kanske för att jag gjort mycket och haft kul. Bra dag idag med. Jobb, skogspromenad, massage och jobb på Medley :) kan inte bestämma om jag ska åka till Basunda imorgon eller om jag ska jobba på lördag och åka senare lördag kväll ist. Vill så gärna träffa pojken jag är kär i och hunden som jag fullkomligt avgudar. Samtidigt behöver jag lite extra pengar eftersom jag åker till Sthlm igen nästa vecka och flera jobbdagar försvinner... Tråkig beslut att ta. Jobbar jag på lördag får jag säkerligen börja sju igen. Gå upp innan sex, sex dagar i rad känns jobbigt. Ja jag vet att jag är gnällig. Sov nu ist då liksom! Bäst jag gör det, god natt!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards