My Life From Now

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Michaela - 6 november 2012 21:09

Har jobbat i hemtjänsten halva dagen, gått långpromenad, övat massage och pluggat anatomi. Imorgon jobbar jag heldag på Slomarp och torsdag, fredag i hemtjänsten. Kul med variation! :) skönt med lite korta dagar också eftersom dagarna i allmänhet är så jäkla korta nu. Började att planera en ny resa idag. Men i så fall blir det till nästa vinter. Spara spara spara... ;) Skulle vilja dra på solsemester typ nästa vecka men mina pengar räcker inte till sånt.

Tror det är bäst att sova nu. Börja sju fem dagar i rad kommer bli lite jobbigt har jag en känsla av. =)

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards