My Life From Now

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Michaela - 15 november 2012 20:40

Är tillbaka i Sthlm och laddar för att gå till skolan imorgon. Tror inte jag kommer bo här någon gång i framtiden. Råkade ta tunnelbanan när resten av Stockholm skulle det med. Herregud, pressa eller bli klämd i dörren är det som gäller. Okej att jag är en bondlurk.

Nu ska ni få höra. Ni kanske kommer ihåg att jag gick en zumbainstruktörutb för några månader sedan? Nu i vår ska jag börja jobba som det på Medley :D Helen ringde igår och sa att jag hade varit så grym på zumban i fredags att instruktören nästan tyckte det var pinsamt. Så hon frågade om jag ville köra. Självklart sa jag! Så nu håller jag på att göra min första zumbaklass. Hurra hurra hurra! Har gjort fem koreografier, en sjätte på bussen, ska bara se om den funkar utanför huvudet också ;)

Nu ska jag lära mig vad lederna i knät, i foten och i höften heter.

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards