My Life From Now

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Michaela - 16 maj 2012 14:08

Nu har jag kommit in i det vanliga livet igen och det känns som jag aldrig varit borta. Jag har fått jobba lite men grejar mest hemma och försöker komma igång med träningen igen. Jag åker mellan Basunda, Boxholm och Växjö och trivs ganska bra med tillvaron. Snart ska jag promenenera med Karro och i helgen ska jag träffa goda vänner en massa :) Stoffe kommer hit och det ska bli kul. Har inte träffat honom på en vecka och jag saknar honom. Konstigt då jag borde vara van att vara ifrån honom.. Jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra med bloggen än. Jag är ju dålig på att uppdatera den men om jag ska fortsätta behöver jag ju göra om den lite. Är ju ingen backpacker längre ;) Känner ni att ni vi läsa lite mer om min resa så kommer ett reportage komma med i Länstidningen framöver. Hehe. Lite konstigt. Ciao

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards