My Life From Now

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Michaela - 27 maj 2012 21:04

Jag blir så trött på detta farande med bilen. Skjutsa en dit och den andra hit. Mina syskon är fruktansvärt lata och jag ska aldrig mer klandra en förälder som inte har lust att skjutsa sina barn överallt. Det suger! Så imorgon ska jag inte skjutsa på någon. Jag ska låta Stoffe köra in mig till Linköpin sen får det vara bra.


Det är ju mors dag idag. Jag hoppas ni har skämt bort era mödrar mer än vad jag har gjort. Min kassa är ju tom så plockade bara lite blommor längst vägkanten hos Karro och bakade en rabarberpaj. Man vill ju så gärna ge bort något fint men ibland räcker bara inte pengarna till. tack och lov att den riktiga jobbmånaden börjar om drygt en vecka :)


Så vad har jag mer gjort idag än att skjutsat på mina syskon... Tog mig ut på en promenad, sju kilometer blev tio. Varför inte gå lite längre när man ändå håller på liksom. Sen har jag läst ut min väldigt braiga bok. (så nu kan jag inte skjuta på mina springrundor längre) Ikväll kom Stoffe hit och det gör mig lika glad varje gång. Han är visserligen inte lika glad just nu men snart ska jag ge honom hela min uppmärksamhet. Hela facebook är fullt av bilder med vackra par och fina klänningar. Kan bara konstatera att om man har dålig hållning så ser det så illa ut i en fin balklänning. Det är ju när man har den på sig som man ska sträcka lite extra på sig. 


 

Jag fullkomligt älskar denna årstid!!! Mina sex månader borta från Sverige har fått mig att uppskatta det som finns här hemma.  Kan ju vara så att jag inte tycker det är lika kul i vinter. För övrigt har jag insett att det är ju människorna som gör stället. <3

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards