My Life From Now

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Michaela - 4 september 2012 20:26

Mitt liv kanske äntligen går framåt. (Det har liksom inte gjort det på några månader... -.-) jag söker ju typ fem jobb i veckan men får aldrig svar, kul. Men häromdagen mailade jag lite olika gym och sa att jag ska utbilda mig till zumbainstruktör och vill jobba hos er. Lundbybadet i Mjölby ringde idag och jag ska gå på ett pass nästa vecka så de får se hur jag rör mig. Så himla kul!! :D i så fall skulle jag få ha erobic som gamla goa tider, inte så kul men det kan ju leda vidare till zumba :) så håll tummarna! Att vara timvikarie fullkomligt suger! Jag har varit det några veckor och är verkligen less på det. Blir nästan sugen på att bli student på heltid, men bara nästan. Snart börjar ju min utbildning i Stockholn (wihuu) och då tar ju mitt liv mågra steg framåt igen ;)

Nu sitter JAG med en kopp te. Har plötsligt börja gilla det mer och mer. Har till och med druckit några koppar kaffe. Kände mig tvingad på mitt roliga jobb där det ändå roliga de har är att dricka kaffe med oss från hemtjänsten. Det ni! För övrigt har jag gjort massor idag. Hunnit ligga i soffan och kollat på film, div skitprogram och surfat runt på datorn. I mitt fullspäckade schema hann jag till och med springa en massa kilometer och läsa lite jägarexamen (som jag aldrig kommer ta eftersom jag är kass på ämnet) Jobbig dag det har varit. Hoppads morgondagen blir lugnare. God natt.

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards