My Life From Now

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Michaela - 15 september 2012 08:25

Fasiken! Skulle vara så jävla smart och ladda min reskassa hemifrån imorse. Mitt saldo stod på 100 kr, oj hur gick det till tänkte jag och laddade med 100 till. Då gör det ju inget om pengarna inte hunnit över. Jag har ju råd att köpa en dygnsbiljett ändå. Plus att det stod att pengarna kommer när kortet används nästa gång. Ha så bra tänkte jag. Kyss mig. Saldo 67 kr står det på tåget. Jaha, och pengarna jag förde över, nej det kan ta upp till ett dygn och det står klart och tydligt på hemsidan. HAHA om man köper en biljett ja, inte reskassa. Men till mitt förtret, om man trycker på mer info står det att det kan ta några timmar för pengarna att komma till kortet. Grr. Så vem fick köpa en dygnsbiljett på bankkortet och snällt vänta på att sina 100 kr ska hamna på tågkortet? Ni gissade rätt, jag. Skit! Så nu siter jag sur i Linköping i ful jacka och skabbiga mjukisbyxor och väntar på bussen till Kisa där Stoffe ska hämta mig. Vi ska till älgbanan. Stoffe tänkte åka utan mig men det är en annan historia.

Tack kära blogg för att jag får kasta ut min galla här.

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards