My Life From Now

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Michaela - 13 september 2012 21:39

Jaha. Fredag imorgon. Igen. Vad har jag gjort i veckan... Sovit, läst jägarexamen, tränat och ja, det var nog det. Har faktiskt haft kvalitetstid med min far. Det har varit kul. Vi har samma dåliga humor. Dock har han pikat mig så ofta han kommit åt om att jag är arbetslös. Inte lika kul. Men jag jobbade igår. Det var skoj. Och så var jag ju i Mjölby i måndags och idag. Det gick jättebra! Malin sa att jag var jätteduktig och att det riktigt lyste om mig så jag skulle räkna med att få börja så smått snart :D Tänkte ringa Mjölbys äldreomsorg imorgon oxå. De saknade visst vikarier. Någon gång i livet kanske jag också får en fast anställning.

Jag har bokat bussen till Göteborg den 26:e. Det ska bli så spännande. Träffa storkusinen och se hur hon har det och vart hon jobbar.

Idag fyller min gulliga lilla mamma år. Eftersom pengar och påhittighet inte är min grej fick hon en fin blomma. Jag kanske skulle baka något smarrigt imorgon. Skulle till älgbanan och skjuta med Stoffe men jag har fan INTE RÅD. Okej att man inte blir lycklig av pengar men helvete vad det skulle underlätta. Det blir nog tyvärr en Stoffe och Dimmafri helg.. Fullt upp med Stjärna istället som jag för övrigt kallar Dimma hela tiden.

Trevlig helg på er :)

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards