My Life From Now

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Michaela - 5 september 2012 21:28

Har spenderat tid med min gamle far idag :) blev bjuden på lunch, bara han och jag. Det var supermysigt. Det blir ju inte så ofta längre.

Resten av dagen har jag umgåts med Madde med sambo. Blev bjuden på tacos. Haha, det börjar bli lite av vår grej. Sen fick jag faktiskt med båda två och den stooora hunden ut på promenad. Det var nog en jädra tur att tranåsbon följde med för annars hade vi nog gått vilse. Fyra km blev sju... Så lite vilse kanske vi kom ändå. Firade hemkomsten med pronsesstårta.

Skiter i att jobbet kanske kan ringa i helgen och åker till Basunda imorgon. Lite jakt, träning med hunden och mys med pojkvännen känns som en bra idé. :)

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards