My Life From Now

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Michaela - 14 september 2012 21:56

Ruggig dag idag. Har myst i soffan och köpt en födelsedagspresent till Stoffe. Jag hatar att köpa presenter. Jag har verkligen varit påhittig och pysslat och grejat innan men jag orkar inte det i år. Försökte få honom att inse att vi kanske inte behöver köpa presenter varje år. Gick ju inte så bra.

Ikväll var vi och tittade på lillebror som hade fotbollsmatch. Jag vill verkligen inte vara sådär jobbig och stå och gapa på grabbarna men det slutade ju med att jag hoppade och skrek JAAA varje gång de gjorde mål. De vann med 6-3 :D

Sen åt vi fredagsmat, tacos. Alltid lika gott. Bara Danne fattades men Micha fick ta hans plats.

Hör på dettta, Stoffe erbjöd sig att betala min tågresa till honom i helgen. Tänk om det var för att han saknar mig så mycket... Dock tror jag bara han fick dåligt samvete då jag kom på att vi har 4 o 1/2 år på söndag och han inte kunde komma till mig ;) hur som helst är jag glad då jag får träna på att skjuta imorgon och får träffa Dimma. Hoppas vi kan lägga ett spår för henne i helgen.

Ciao!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards