My Life From Now

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Michaela - 28 september 2012 21:55

Jag har det så otroligt bra här i Göteborg! Jag älskar att komma hemifrån och ta hand om mig själv! Älskar att ta spårvagnen vart jag vill när jag vill och bara vara själv. Jag har då gått en tvådagarskurs till Zumbaibstruktör. Jag har lärt mig massor med nytt och dansat så att mina vader ber mig hålla mig stilla. Att bo hos Louise och Thomas är toppen! De är så snälla och gästvänliga. Lite tråkigt att jag ska åka hem imorgon. Blir lite sugen på att flytta hit... Till en egen lägenhet såklart ;)

Igår träffade jag min äldsta kusin Petra som jobbar som personlig tränare på gymmet kursen har varit. Helt fantastisk människa! Hon är min förebild. Jag är så stolt övet att vara släkt med henne. Jag hade jättetrevligt tiden som vi umgicks. Vi har inte setts på hur länge som helst och knappt umgåtts själva innan. Kändes inte så. Kändes som att vi är lite lika. :)

Imorgon ska jag inte ställa klockan men försöka komma upp skapligt ändå. Jag ska nog åka in till stan en sväng och bara strosa runt. Kanske in i någon affär. Kl 16 blir det dansparty med live DJ och efter det kommer jag vara slutkörd. Längtar!
Förresten, instruktören vi hade, Steve är otrolig! Duktig dansare, rolig och snygg!

Kram!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards