My Life From Now

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Michaela - 17 september 2012 21:08

Det som är bra med att inte jobba är att man slipper måndagsångest. Frågan är vad som är bäst, pengar på kortet eller sovmorgon.... -.-

Har skjutit på älgbana för första gången i mitt liv i helgen. Hehe. Kan ju inte påstå att det gick lysande direkt. Jag blir så jäkla taggad = ostadig = inte bra. Men övning ger färdighet. Hoppas jag.

Imorgon ska jag på arbetsintervju kl tio så då hoppas jag ni håller tummarna för mig. Det är ju bara som vikarie men jag kan ju liksom inte få jobba mindre än jag gör nu. På onsdag ska jag på internutbildning på Medley :D ska bli kalaskul.

Dagen har hur som helst varit bra ändå. Morgonpromenad, som jag inte gjort på länge, och en joggingrunda senare på dagen. ( något nyttigt måste jag ju göra) Ikväll har jag lagat köttbullar och nu myser jag i min favvo pyjamas från Ullared med en kopp te framför tv:n. Livet är rätt gott ibland. =)

Puss hej!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards