My Life From Now

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Michaela - 9 september 2012 18:25

Fint väder en hel dag på Basunda =) Kan det vara bättre? Vi har tränat lilla Dimma. Jättekul då Stoffe inte kan gå med henne i koppel när jag är med eftersom hon bara vill gå med mig. Stoffe var inte glad. Fick även skjuta lite idag. Det gick helt okej. Lite så där härligt öm efteråt. Just det, fick Dimma att bada också. Hon och jag var ungefär lika blöta... Man skulle kunna tro att vattnet är snorkallt nu, det var det också, fast bara innan fötterna domnat bort. Nu har vi ätit stora vilthamburgare. Man orkar bara en men jag tryckte i mig två. Det säger allt om mitt tillstånd just nu.


Stoffe är ute och jagar men jag tar nog en varm dusch och kryper ner i soffa.


Puss hej!


Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards