My Life From Now

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Michaela - 24 september 2012 21:24

Det gick så himla bra!! :D jag hade så otroligt roligt hela tiden. Dock tror jag att jag gett mig själv en rejäl dos träningsvärk ;) känns bra. Fick höra att jag är väldigt självklar som instruktör och visst älskar jag att köra gärnet framför en massa folk och bara sprida glädje och energi. Så på måndag och torsdag nästa vecka ska jag köra igen. Längtar.

Denna vecka kommer förhoppningsvis bli väldigt rolig. Ska till Göteborg på onsdag ju och på lördag stannar jag kvar lite extra så jag kan köra ett danspass som min kusin håller med live DJ. Woohoo!! Imorgon ska jag tvätta mina gympadojjor och alla träningskläder jag har.

Kl är lite över nio och jag ville gå och lägga mig vid typ halv åtta. Det är ju liksom mörkt då.. -.-

Av Michaela - 24 september 2012 13:54

Om så länge ska jag hålla mitt pass. Har nog aldrig varit så nervös inför ett pass förut. Men jag ska ha kul och va mig själv! Hoppas mina steg sitter som berget nu ;)

NU KÖR VI!!!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards