My Life From Now

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Michaela - 19 september 2012 22:53

Något håller på att hända. Jag har plötsligt svårt att slappna av och somna på kvällarna. Jag brukar älska att få krypa ner i sängen. Längta på morgonen till kvällen kommer och jag får sova igen. Nu skjuter jag på detta med att gå och sova. När jag väl somnar sover jag hela natten så borde inte klaga! Vet dem som har det hundra gånger värre. Nu har jag ett aerobicpass a la Mickis som går på repeat i skallen och en jobbig häst som hela tiden också vill ha uppmärksamhet. Finns det någon där ute som har tips om hur man får ordning på ett bitchigt och surt ettårigt sto tar jag gärna emot dem!

Okej, nu ska jag sova. Är visst lite hungrig. Lillasyster lagade mat idag... Svarta köttbitar potatis och köpesås. Lillebror vägrade äta, jag kände att jag inte kunde det riktigt.

Imorgon måste jag pyssla med Stoffes present. Jag har fått en liten idé om hur jag ska få den lite roligare :) Ska också ta mig till biblioteket. Jag älskar bibliotek. Jag kan stå hur länge som helst och välja böcker! Går alltid därifrån med för många böcker. Vet nämligen att om jag har en bra bok så läser jag och ja, det blir det ända jag gör. Men finns det något härligare än att läsa om någon annans mer spännande liv?

God natt!

Av Michaela - 19 september 2012 09:27

Åker till den galna hästen nu på morgonkvisten. Intervjun igår gick jättebra så håller nu tummen! Ska på interbutbildning senare idag på Medley :D skoj skoj!

Presentation


Nu har jag kommit hem från ett halvår på andra sidan jorden. Nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta en mening med det jag gör. Det är inte så lätt när man är en förvirrad tjugoåring. Så häng med och se om jag får någon rätsida på tillvaron.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards